Pozycjonowanie Stron
SEO – ranking Google wciąż najważniejszy dla Twojej firmy!
Zacznijmy od początku, co to jest sEO
Zgodnie z definicją pozycjonowanie, w skrócie SEO (z ang. Search Engine Optimization) to proces optymalizacji stron www pod działanie wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Istotą działań SEO jest m.in. poprawa na liście wyników wyszukiwań oraz zwiększenie ruchu na stronie.
SEO jest jednym z najważniejszych narzędzi do promowania własnego biznesu w sieci, z którego pomocą możliwe jest wypromowanie marki w Internecie i pozyskanie nowych klientów.
Dla kogo pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie a rzeczywistość
Stara maksyma głosi, że SEO się opłaca, ale tylko wtedy, gdy pozycjonuje się i optymalizuje stronę internetową przez cały czas. Tak faktycznie jest, dlatego nie daj się zwieźć tym, którzy obiecują na początku gruszki na wierzbie, a po kilku miesiącach Twoja pozycja w Google zaczyna obniżać loty niczym ptak ze zwichniętym skrzydłem.
Google na początku promuje nowe serwisy, dlatego niewiele nieraz trzeba wysiłku, żeby znaleźć się wysoko. Ufając dobrym praktykom i działaniom, które są przyjazne dla wyszukiwarki oraz użytkowników Twojej strony, możesz regularnie być na wysokich lokatach w Google.
Dla kogo seo
Mawia się, że pozycjonowanie jest kosztowne i że nie warto w nie inwestować, bo ludzie i tak wybierają serwisy na chybił trafił. Jednak strzał na chybił trafił może mieć stuprocentową celność na osiem prób. Dokładnie osiem witryn wyświetla się na pierwszej stronie w wynikach organicznych w Google. Dokładając jeszcze przyjazne i zachęcające opisy (m.in. meta description i title) i podkreślając atuty oferty, odbiorca intuicyjnie przejdzie z Google na Twoją właśnie stronę.
Po co Ci SEO, skoro są płatne reklamy w wyszukiwarce i wyświetlają się od samej góry? Fakt, ale nie wszyscy w nie klikają, a wiele osób wręcz omija je szerokim łukiem. Reklama płatna w Google – choć jest lepiej postrzegana niż kiedyś, wciąż tylko garstka jest tak naprawdę zainteresowana ofertą proponowaną w ten sposób.
Seo pod Klienta
Pozycjonowanie Twojej strony jest tak naprawdę ważne nie po to, żeby była widoczna, ale żeby była widoczna dla Twoich klientów i potencjalnych odbiorców. Nie musi kosztować majątku, jeśli zainwestujesz w dłuższe frazy, zawierające od trzech wyrazów wzwyż (tzw. frazy z długiego ogona). Niemniej to, jakie wybrać, nie zawsze jest takie oczywiste, dlatego warto m.in. rozważyć, na jakie promuje się Twoja konkurencja, a także co najczęściej wpisują internauci w pasek wyszukiwania Google. Dochodzą jeszcze enigmatyczne algorytmy tej wyszukiwarki, których ludzie się jedynie domyślają. Szczególnie ci, którzy pracują w SEO i mają w portfolio co najmniej kilkunastu klientów korzystających z takich usług.
Czy da się szybko ?
Google wszystko widzi, Google wszystko filtruje, Google bywa Twoją kotwicą lub Twoim najgorszym wrogiem. Zależy jaką drogą pójdziesz, czy na skróty, czy dłuższą, która wymaga testowania, analizowania, dostosowywania i regularności, regularności, regularności.
Pierwsza to szybki efekt na krótko, czyli najczęściej działania, których Google nie popiera (SEO kłaniające się czarnym kapeluszem). Efekt? Twoja strona albo straci miejsce w Google, albo dostanie filtr i przez jakiś czas jest niewidoczna. Twój wizerunek traci: topnieje zaufanie, spadają wyniki sprzedażowe, co negatywnie wpływa na morale i odbija się dalszym echem w sieci.
Dobre praktyki (SEO kłaniające się białym kapeluszem) pozwolą zbudować Twoją firmę, jak buduje się solidny dom. Na fundamentach, które nie mają prawa runąć bądź skruszeć, niezależnie od warunków pogodowych i ukształtowania terenu.
Pozycjonowanie to inwestycja, która się opłaca!
Jak widać, pozycjonowanie niesie ze sobą mnóstwo wymiernych korzyści. Niemniej jednak należy pamiętać o tym, że jest to proces dość złożony i długotrwały – zaprzestanie prowadzania działań SEO może skutkować spadkiem widoczności. Choć nic nie stoi na przeszkodzie, aby pozycjonowaniem strony www zając się samodzielnie, to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego działania profesjonalistom.
Dobra Agencja E-marketingowa opracuje strategię SEO – czyli skuteczny i kompleksowy plan działań dla witryny internetowej, który wdrażany w rezultacie przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie oraz uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce.
Jak wybrać dobrze
Dlaczego Active Soft? Raportujemy wyniki, które sprawdzasz na bieżąco w intuicyjnym panelu. Płacisz nam za wyniki, za rzetelność, za dogłębną analizę statystyk m.in. z Google Analytics i Google Search Console.
Chcesz, żeby klienci sami do Ciebie przyszli z Google i z sieci w ogóle?
Wybierz nasze usługi SEO!